Towary w naszym sklepie są produkowane specjalnie na wyraźne, indywidualne zamówienie Klienta.
W związku z powyższym faktem pragniemy poinformować, że
Klientom nie przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość (czyt. do zwrotu towaru).
Wszystkie towary zakupione w sklepie BoboBum.pl objęte są gwarancją producenta. W razie wykrycia jakiejkolwiek wady wykonawczej lub materiałowej masz prawo do zareklamowania wadliwego produktu. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi. Sprzedawca – sklep BoboBum.pl ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.
*Przesyłkę reklamacyjną klient wysyła na własny koszt (w przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie koszt zostanie Klientowi zwrócony).
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z
otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwych parametrów monitora Klienta,
nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
O pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu reklamacji zostaniesz poinformowany drogą mailową lub telefoniczną. Poniżej najprostsza droga do zareklamowania wadliwego produktu:
Wypełnij formularz reklamacji
(do pobrania tutaj).
Spakuj wadliwy towar, wypełniony formularz oraz dowód zakupu.
Paczkę wyślij na adres naszej firmy:
BOBO BUM HAND MADE Wioleta Łuczaj
ul. Cmentarna 31
18-100 Łapy
woj. podlaskie
tel.: 509 529 795